Papst Benedikt is beigsetzt

5.01.2022
Papst Benedikt XVI. is beigsetzt

er is in am Zypressensarg

Warum etz a Zypresse?
De Zypresse is symbolisch mit da Hoffnung auf Auferstehung und da Verbindung vo Erde und Himme verbundn.

Er seiber is mitnand mit a na vasiegltn Schriftrolle mit seim Werdegang in Latein, des Rogito (Urkundn zu seine Rechtstitel) und der Papsturkunde in dem Sarg drin.
Normalerweis is a´ da Baldachin mit drin – Zeichen der Papstwürde – des Gsicht vom Papst Benedikt is aber mit am weißn Tuach bedeckt worn, vamutlich weil er ja net im Amt gstorm is.

Außerdem is sei mit am Hammer zerbrochner Fischerring und sei Sigel im Sarg mit drin.

Wenn a Papst in Amt und Würdn stirbt kumman a´no Münzn in sein Sarg mit nei. Obs des jetzt beim Papst Benedikt gmacht hom woass i net, aber richtig wa`rs.

Goldene für de Jahre, suibane fia de Monate und kupfane fia de Tage seina Amtszeit. Oftmois warns Münzn de während seina Amtszeit geprägt worn san.
Oiso bei eam 7 Goldmünzn


(nur a Beispui)

10 Silbermünzn


(nur a Beispui)

und 9 Kupfermünzn.

Der Zypressnsarg is dann in an Zinksarg neikumma und rundrum valötet worn damit der Corpus möglichst lang erhoitn bleibt.
Der Zinksarg is wichtig weil sei Grabstelle ja fia de Öffntlichkeit zugänglich is und vui Besucher ja zum Oana vui Luft aus- und eiatmen und zum Andern jeda Mensch ja a´Bakterien um sich rum hot.

Danoch is der wiederum in an Ulmensarg mit Papstwappn und Schuidl neikumma.
Ulme war friara in Mittelitalien und Rom sehr knapp, wer in Ulme begro’m worn is war oiso a Person mit hoher Position, Würde und Reichtum.

Der letzte Deckel is dann endgültig mit Goldnägl versieglt

und in de Grabstelle in da Krypta oweglossn worn

dann is er zum letztn moi gsegnet worn
des Grob zuagmacht, vasieglt und mit ana Grobplattn kennzeichnet worn.

In a boa Dog konn ma na des fertige Grob in da Krypta besichtign


Des war der Papst Benedikt am Grob von seim Vorgänger Papst Paul II.

Autor: blog@oberland-gschichtn.de

Mitlerweile bin i 60e und etz werd`s Zeit, dass i mi kimmert, dass ma a` moi sigt, wia`s bei uns a so is... I hoff, dass` Eich a bisl a Freid macht...

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

Diese Website verwendet Akismet, um Spam zu reduzieren. Erfahre mehr darüber, wie deine Kommentardaten verarbeitet werden.